Alla inlägg under juli 2011

Av Marie - 3 juli 2011 22:54

Idag har jag och hundarna varit utomhus större delen av dagen.. Morgonpromenaden tog vi i skogen, sen åkte jag ut till Linn i Köpmanholmen för att titta på när Therese och Patrik skulle rida och sen träna lite hund med Linn. Vovvarna fick ju vara ute hela tiden, Hero och Nike var i hundgården bredvid ridplanen och Eliska satt utanför, så dom satt och spanade på hästarna och människorna hela tiden. Eliska reagerade inte någonting när dom stora hästarna gick nån meter bredvid henne. Sen fick Hero följa med in i stallet och hälsa på en av hästarna, och jag tror att han bestämde sig för att hästen var hans nya kompis :P min lilla tuffa vovve ;)

Sen tränade Linn och jag alla tre hundar, Liska hade damp och gjorde inte mycket rätt, men hastigheten var det inge fel på :P Hero uppförde sig ganska bra, han hade lite väl mycket fokustapp på fria följet, men annars är jag överlag nöjd.

Sen åkte vi upp till min mormor och då fick tollartoken bada en massa. Så tror att dom är ganska nöjda med dagen :)

Bilder från idag:


Therese

 


Patrik

 


Linn




  Hero och Nike



  Provning av Heros nya flytväst




          Eliska


 

Ganska synkade hundar


           

Ovido - Quiz & Flashcards