Alla inlägg under februari 2011

Av Marie - 28 februari 2011 17:37

I helgen har vi varit hemma i Ö-vik.. och här kommer en film från när jag och Hero tränade en dag.. kameran stod på en väska så det är därför det är lite snett och fint ;) är långt ifrån nöjd och ska sätta mig ner och utvärdera vad som vi måste ändra på.. men fjärren var grym :D sen kan ni ignorera att jag går så fint, dåligt underlag och skorna var inte knutna så därför ser jag ut som en gammal tant :P

Om det är någon som har nå tips på saker som vi borde tänka på så säg gärna till :)



                          

Av Marie - 19 februari 2011 14:14

  Dagens fotomodeller :)    

Av Marie - 19 februari 2011 11:34

  

Av Marie - 12 februari 2011 11:25

  

                            

Av Marie - 8 februari 2011 19:51

Idag är jag en stolt matte :)

Idag så åkte vi iväg på första träffen på en brukskurs som ordnas gratis för ungdomar. Det var jag och skrutten, Linn och Nike och Patrik och Gnistra.

Undrade hur hela träningen skulle bli när skrutten vräkte sig in i rummet och såg alla andra hundar. Men han skötte sig riktigt bra, lite pip och så ibland men han klarade att fokusera, han klarade av att ta det lungt, och han var allmänt duktig en stor del av tiden :) lite strulade men han men otroligt mycket mindre än vad jag trodde..

Nu är vi helt slut bägge två och längtar redan till nästa vecka när temat är rapport :)

  

Av Marie - 5 februari 2011 12:22

   

Så här ser en B och en C höft ut, sen lägger man på 1or på armbågarna så får man resultatet på min hunds röntgen.

Inget roligt resultat men nu vet jag ju hur det är så då är det bara att hantera det. Höfterna känns okej, de kommer han inte känna av.. Sen ska jag ta reda på allt jag kan om hur jag kan förebygga att han ska få så stora problem av sina armbågar. Han har ju hittills aldrig varit halt så det känns ju bra :)


Och sen måste jag ju tänka på att jag har samma glada lyckliga hund fortfarande :) 

      

Av Marie - 4 februari 2011 17:41

       

Bus

Av Marie - 2 februari 2011 21:18

Våra hundar gillar våran granne :D 

Hon ska vara glad att hon inte fick samma behandling som jag fick när jag ramlade en gång :P då mulade Hero mig för han skulle försöka gräva in sig under mitt huvud medan Nike hoppade på min rygg.. 



Ovido - Quiz & Flashcards